آتشکار المنت

ساخت وبلاگ

سیم کروم نیکل چه نوع آلیاژی است؟

آلیاژهای نیکل کروم (NiCr) موادی با مقاومت بالا هستند که معمولاً در کاربردهایی با حداکثر دمای کار تا 1.250 درجه سانتیگراد (2280 درجه فارنهایت) مورد استفاده قرار می گیرند. سیم کروم نیکل ، آلیاژهای آستنیتی به دلیل استحکام مکانیکی بالاتر در دماها در مقایسه با آلیاژهای آهن کروم آلومینیوم (FeCrAl) و همچنین مقاومت خزش بالاتر آنها شناخته شده اند. سیم کروم نیکل نیز در مقایسه با آلیاژهای آلومینیوم سیم کروم نیکل پس از دوره طولانی در دما ، انعطاف پذیرتر هستند. اکسید کروم تیره  (Cr2O3) در دماهای بالا تشکیل می شود که مستعد پوسته پوسته شدن ، یا است و بسته به کاربرد سیم کروم نیکل ، باعث آلودگی بالقوه می شود. سیم کروم نیکل از خاصیت عایق الکتریکی مانند آلومینیوم اکسید (Al2O3) آلیاژهای آلومینیوم آهن کروم برخوردار نیست. سیم کروم نیکل مقاومت به خوردگی خوبی دارند به استثنای محیط هایی که گوگرد وجود دارد.   

سیم کروم نیکل به عنوان مناسب ترین عنصر برای لوازم خانگی که کیفیت بالای آن ضروری است ، اما در جایی که دمای کار به خصوصیات مقاومت در برابر حرارت زیاد به آلیاژ 80/20 سیم کروم نیکل احتیاج ندارد ، به عنوان مناسب ترین عنصر برای لوازم خانگی را سیم کروم نیکل کسب کرده است. سیم کروم نیکل از مقاومت در برابر خوردگی خوبی برخوردار است به جز در جوهای حاوی گوگرد و برخی جوهای کنترل شده خاص. مقاومت الکتریکی بالا ، TCR نسبتاً کم و سهولت در ساخت آن باعث شده است که سیم کروم نیکل بطور گسترده ای در زمینه های مقاومت قرار گیرد. سیم کروم نیکل (Nichrome) مناسب برای گرم کردن یا برش عناصر می باشد.

خصوصیات این آلیاژ را بهتر بشناسیم

سیم کروم نیکل یک سیم گرمایش مقاوم است که از آن تشکیل شده است

80٪ نیکل و 20٪ کروم.

سیم کروم نیکل معمولاً به عنوان مقاومت در دمای بالا استفاده می شود.

NI / CR-80/20 برای عناصر مقاومت در دمای بالا ضروری است

برنامه هایی مانند کوره های برقی ، برد الکتریکی و تابشی

بخاریهایی که در دمای حداکثر 1150 درجه سانتیگراد کار می کنند (2100) درجه فارنهایت

سیم کروم نیکل نشان می دهد که کروم در نیکل کاملاً محلول است. این حداکثر در دمای یوتکتیک 47٪ است و در دمای اتاق تقریباً 30٪ کاهش می یابد. اینها معمولاً برای رفتارهایشان در دماهای بالا یا مقاومت در برابر فرسایش شیمیایی و فیزیکی یا خزش مکانیکی انتخاب می شوند.شرکت ما  می تواند سیم کروم نیکل Chromium Nickel را با کیفیت بالا و قیمت رقابتی ارائه دهد.

اندازه و خلوص این آلیاژ با کیفیت به چه صورت می باشد؟

خلوص 99.9٪

شکل: اندازه مسطح ، دوار ، اندازه لباس

بخشنامه: قطر <= 14 اینچ ، ضخامت> = 1 میلی متر

بلوک: طول <= 32 اینچ ، عرض <= 12 اینچ ، ضخامت> = 1 میلی متر.

کاربرد سیم کروم نیکل چیست؟

1. نیمه هادی

2. رسوب بخار شیمیایی (CVD)

3. صفحه نمایش رسوب بخار فیزیکی (PVD)

سیم گرمایش مقاومت در برابر سیم کروم نیکل به صورت کویل برای استفاده آماده در دسترس است. سیم گرمایش کویل در بسیاری از کاربردهای درجه حرارت بالا از جمله کوره های برقی ، بخاری های تابشی و گرمایش هوا استفاده می شود.

سیم کروم نیکل 80 آلیاژ 80٪ نیکل و 20٪ کروم است و بالاترین استاندارد را در مواد برای استفاده در محیط های درجه حرارت بالا نشان می دهد. در دمای تا 1150 درجه سانتی گراد قابل استفاده است.

سیم کروم نیکل دارای 60٪ نیکل و 16٪ کروم با آهن تعادل است و تا 1000 درجه سانتیگراد قابل استفاده است. این متداول ترین سیم در کاربردهای گرمایش الکتریکی است.هر دوی این آلیاژها همچنین مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارند.

آتشکار المنت...
ما را در سایت آتشکار المنت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آتشکار atashkar بازدید : 279 تاريخ : يکشنبه 24 شهريور 1398 ساعت: 15:15